REKLAMACJA
Reklamacja
Bierzemy pełną odpowiedzialność za oferowane produkty. Przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
W przypadku wady produktu najpierw napisz nam maila na adres jakub@grimpi.pl i opisz sytuację. Tytuł maila musi zawierać numer zamówienia.
Adres do wysyłki:
1. POCZTA/KURIER
grimpi
Piotr Lewandowicz
ul. Łukasiewicza 24, lokal 4
09-400 Płock
2. PACZKOMATY
tel: 506 429 347
mail: kontakt.grimpi@gmail.com
nr paczkomatu: PLC03N
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe, z reguły w ciągu 3-7 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony naprawimy lub wymienimy na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inny produkt do wyboru.
W razie problemów lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia dalszego postępowania: jakub@grimpi.pl