REKLAMACJA

Reklamacja

Bierzemy pełną odpowiedzialność za oferowane produkty. Przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.

W przypadku wady produktu najpierw napisz nam maila na adres kontakt.grimpi@gmail.com i opisz sytuację. Tytuł maila musi zawierać numer zamówienia.


Adres do wysyłki:

grimpi

Piotr Lewandowicz

ul. Pszczela 2/145

09-400 Płock

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe, z reguły w ciągu 3-7 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony naprawimy lub wymienimy na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inny produkt do wyboru.

W razie problemów lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia dalszego postępowania: grimpi.kontakt@gmail.com

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów