Kubek ceramiczny SZLAK bez ucha

79.00
Czas dostawy: 2-4 dni

Kubek ceramiczny bez ucha toczony na kole i ręcznie malowany z pasją i cierpliwością.

Ręcznie malowany rysunek przedstawia Twój wymarzony szlak i nocne obozowisko. Tak mało potrzeba do szczęścia.


JAK POWSTAJĄ TE KUBKI?

Proces powstawania ceramicznego kubka jest fascynujący, dlatego chcemy Ci go przybliżyć. Kliknij PLAY, żeby zobaczyć jak z kawałka gliny powstał Twój kubek i ciesz się nim jeszcze bardziej!

Każdy kubek jest wyjątkowy!

Kubek jest toczony na kole i ręcznie malowany przez artystkę Beatę Szajdziuk z pracowni BS Ceramic. Nie ma dwóch identycznych egzemplarzy. Każdy jest wyjątkowy, zupełnie tak jak Ty!

Idealne na prezent!

Kubki są pięknie zapakowane w tekturowe pudełko z naturalnym wypełnieniem w środku.


  • pojemność około 180ml
  • użyte materiały są bezpieczne w kontakcie z żywnością
  • kubek wykonany z ceramiki kamionkowej
  • toczony na kole
  • wypalany dwukrotnie
  • kolor kremowy z czarnym, odręcznym rysunkiem
  • delikatna pajęczyna na szkliwie to efekt artystyczny
  • malowany angobami, szkliwiony błyszczącym szkliwem

Wymaga wyjątkowego traktowania.

Można go myć w zmywarce, ale nie lubi szorowania, namaczania i drapania. Dbaj o niego, a będzie Ci długo służył.

Dostawa

Zamówienia realizujemy w terminie od 2 do 4 dni roboczych. W większości wypadków wysyłamy Wasze rzeczy w pierwszych 24 godzinach od złożenia zamówienia.

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Ciebie i określony w zamówieniu sposób, czyli przez: Paczkomat Inpostu, Kuriera, Pocztę Polską, Paczka w RUCHU.

Oczywiście możliwa jest wysyłka towaru za granicę. W takim przypadku koszty dostawy oraz zasady płatności w walucie obcej uzgadniamy z Tobą drogą mailową.

Poczta Polska – 10zł

Paczkomaty Inpost – 10zł

Kurier - 15zł

Paczka w RUCHU - 10zł


Płatności

Udostępniamy Ci następujące sposoby płatności:

- płatność internetowa za pośrednictwem płatności Shoplo

W wypadku płatności kartą czas realizacji liczy się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji i jest taki sam jak w przypadku przelewu na rachunek.

Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:

* Visa

* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy 90 1050 1038 1000 0092 2047 6999

W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko zamawiającego. Klient
zobowiązany jest również do wysłania e-maila z następującymi danymi: imię i
nazwisko, adres do wysyłki, zamawiany towar (model i rozmiar). 
Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.

- płatność gotówką przy odbiorze osobistym



WYMIANA i ZWROT

Na wymianę lub zwrot zakupów masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Będziemy bardzo wdzięczni jeśli podasz nam przyczynę - chcemy wciąż ulepszać naszą ofertę. Zwracany/wymieniany produkt musi być nowy, z metkami, w oryginalnym opakowaniu, bez żadnych oznak użytkowania. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadku zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczeniu do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.


Odsyłany towar należy przesłać na adres:

grimpi

Piotr Lewandowicz

Pszczela 2/145

09-402 Płock


Wymiana: niestety nie możemy Ci zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny, gdy zechcesz go wymienić. Dlatego napisz nam maila na adres kontakt.grimpi@gmail.com (w tytule koniecznie wpisz numer zamówienia), w którym zaznaczysz, na jaki produkt chcesz wymienić zwracany towar. Jeśli produkt będzie dostępny, wyślemy Ci go w ciągu od 3 do maksymalnie 7 dni roboczych od momentu dostarczenia paczki z wymienianą rzeczą. Pokryjesz tylko koszty wysyłki. Jeśli nie będziemy mieli tego, czego szukasz, po uprzednim kontakcie po prostu odeślesz nam zakupioną rzecz, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto.


Zwrot: napisz do nas maila na adres kontakt.grimpi@gmail.com (w tytule koniecznie wpisz numer zamówienia) i poinformuj w nim o zamiarze zwrotu. Następnie do odsyłanego produktu dołącz TO PISMO, paragon i zwracany towar. Zwrócimy Ci pieniądze na podany numer konta w ciągu od 3 do maksymalnie 7 dni roboczych od dostarczenia zwrotu.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


W razie problemów lub wątpliwości skontaktuj się z nami: kontakt.grimpi@gmail.com Chętnie pomożemy.

Udostępnij

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów